این مقاله به زنجیره ارزش پرداخته و میتوان هدف اصلی آن را در یک کلمه خلاصه کرد: «رشد»! هدف نهایی هر کسب و کاری دستیابی به توسعه مستمر و تسریع در فرآیند رشد است. رشد و پیشرفت در نهایت به افزایش سود و گسترش کسب و کار منجر میشود. البته هر سازمان برای خود اهداف مشخص و دقیقتری دارد و در راستای آنها اقدام میکند. اما مدیریت زنجیره ارزش یکی از عوامل کلیدی در توسعه کسب و کار محسوب میشود.
در دنیای امروز، بهرهگیری از راهکارهای جامع نرمافزاری به سازمانها این امکان را میدهد که با ایجاد هماهنگی میان بخشهای مختلف، به برنامهریزی بهینه خدمات خود پرداخته و ارزش بیشتری برای مشتریان خود فراهم آورند.